Monday, December 13, 2010

Keinginan yang tibe-tibe membuak buak arini..


*** krak kruk krak krokkkk..........(*da mcm karaoke la plak) hahaa..
padahal tadi baru je makan..hmm~
ni mesti sebab terbayang aiskrim haagen dasz nih.....hukhukk..
apa punca yang membuatkan aku tibe2x teringat aiskrim
ni la plak...


*****gini kisah nyer..burrhhh(~~,)


tadi sedang aku asyik berfikir,
nak makan ayam masak pedas atau ikan cencaru sumbat sambal
lama gak la berfikir sampai amoi belakang aku
yang keja kat sebelah opis aku pn hampir nak jadi gajah berang
tapi cam besa....ada aku kesah? (AAK)



buat muka dulu....(annoying...burhh~~)

mesti tak jadi nak marah kan after i buat muka cam gini..

ahahahahaa *tawa ngade2

oke2..mari berbalik pada story aku...
akhirnya.........ikan cencaru sumbat yang menjadi pilihan hati
sebab lama dah tak makan ikan
(*alasan, padahal sebab ayam tinggal bahagian isi je
sebab seluruh ahli keluarga tahu aku
xbapo nak gemor la bahagian isi nih)..


Maka, nak dijadikan citer kat entry aku nih
aku nak suapkan nasi ke mulut je..
brrrommmmmmmmmm......brommmmmmm
(*dah mcm bunyi motor da)...aisehh ieqa..hehehe..
aku mmg ader masalh nak buat bunyi2 nih.
Rupe2nya.....bunyi yang buat aku teruja tu adalah!!!!!!
bunyi lori Haagen Dasz...
Maka, aku terus la stop n tergamam.. sedapnyerrrr!!!!!!
lame dah aku nak mkn itu eskremmm
huuuhwwargghhh!!

(nanges guling2 sambil mulut muncung ke depan)
Tak polah..berkata dalam hati..
"nanti ekau dapat gaji,
ekau terus gi JUSCO beli yer... alololoooo~~"
*Note: aku pun sedey sebab aritu aku gi sunway piramid,
kawan aku, sherry nama dia mintak aku belanja dia,
tapi.....disbbkan kekangan mase, lalu,,,, xdapat la aku belanja dia..
poor sherry..kn kn kn..
Arap2 pasni ada la yang nak belanja aku
eskrem nih lepas uols bace blog aku nih..
kahkahakahh* perasan nya ko ni ieqa
(tutup muka n lari laju laju sambil jelir lidah)
bluerkkkk!!!!!






No comments:

Post a Comment